+380 93 986 90 40
Повернення та обмін товару
Як повернути товар належної якості в нашому магазані?
Згідно закону «Про захист прав споживачів» Ви можете повернути або обміняти товар належної якості упродовж 14 днів. Обмін та повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Строки, умови та порядок повернення чи обміну товара належної якості:
1. Якщо Ви придбали товар на нашому сайті, то Вам необхідно зателефонувати нашому менеджеру та він повідомить реквізити для відправки Новою поштою. Зателефонувати можна на будь-який номер указаний на нашому сайті. Після того як ми отримаємо товар та оглянемо його, наш працівник в той же день зв’яжеться з Вами для уточнення деталей повернення коштів (гроші будуть перераховані Вам на картку). Кошти будуть перераховані протягом 3-х банківських днів з моменту отримання ваших платіжних реквізитів. При поверненні чи обміну товара Вам обов’язково потрібно сплатити послуги доставки Нової пошти.
Якщо, Ви хочете обміняти товар на інший та його ціна ПЕРЕВИЩУЄ ціну повернутого, Ви можете сплатити різницю на банківські реквізити (які надасть менеджер) або сплатити при отриманні на Нової пошти. 

Якщо, Ви хочете обміняти товар на інший та його ціна МЕНШЕ ніж ціна повернутого, то різницю ми Вам повернемо на картку, яку Ви вкажете менеджеру.

Made on
Tilda