Умови та порядок гарантійного обслуговування товарів:
1. Якщо Ви придбали товар на нашому сайті, то Вам необхідно зателефонувати нашому менеджеру та він повідомить реквізити для відправки Новою поштою. Зателефонувати можна на будь-який номер указаний на нашому сайті. Після того як ми отримаємо товар та оглянемо його, наш працівник в той же день зв’яжеться з Вами для уточнення деталей. Та відразу передасть його в спеціалізований сервісний центр виробника. Важливо відправити товар з гарантійним талоном, товар без гарантійного талону у сервісний центр не приймається.
ВАЖЛИВО: у сервісний центр не приймається товар який самостійно розбирався, на якому є сліди механічного впливу, на якому відсутні або пошкоджені заводські пломби та ярлики.Також Ви можете повернути або обміняти товар неналежної якості, після отримання експертного висновку зі спеціалізованого сервісного центру, при умові що після покупки товару не пройшло 14 днів.